LU PPMF Profesore Linda Daniela ir sagatavojusi kolektīvo monogrāfiju “Smart Pedagogy of Game-based Learning”, kas tiek izdota Springer Nature izdevniecībā: https://www.springer.com/gp/book/9783030769857
Grāmatā ir iekļautas 14 nodaļas par spēļu metodikas izmantošanu izglītībā dažādos izglītības posmos un mācīšanās kontekstos. Tā ir izmantojama kā mācību līdzeklis plānojot un organizējot mācību procesu, kur tiek iekļauti spēliskošanas elementi. Grāmata varēs būt noderīga arī tiem, kas meklēs viedus, kā mainīt mācību procesu, lai padarītu to interesantāku, kā izmantot digitalizācijas iespējas, lai spēle būtu kā mācīšanās veids, kur skolēnu un student aizraujošā veidā apgūst jaunas zināšanas.
Šī ir viena no profesores L.Danielas gatavotajām grāmatām par mācīšanos tehnoloģiju bagātinātā vidē, šoreiz fokusējoties uz digitālajām spēlēm un spēles elementiem digitālā mācību vidē.
Latvijas Universitāti šajā kolektīvajā monogrāfijā pārstāv L.Daniela, S.Dreimane un E.Grāvelsiņa.
Grāmatā ir atrodamas sekojošas nodaļas:
No | Title | Authors |
1 | Hopes for Game-Based Learning | Linda Daniela |
2 | Game-based learning and assessment of creative challenges through artefact development | Ignacio López-Forniés |
3 | The role of instructional activities for collaboration in simulation-based games | Kirsi Syynimaa, Kirsi Lainema, Raija Hämäläinen, Timo Lainema, Tiina Lämsä |
4 | Repurposing Tech Tools for Game-based Learning | Janna Kellinger |
5 | Designing and Playing Games in Scratch: Smart pedagogy of a game-based challenge for Probabilistic Reasoning | Efi Paparistodemou, Μaria Meletiou-Mavrotheris, Christina Vasou |
6 | Using Game-Based Learning to Prompt Reflective and Holistic Thinking in Project Management | Bassam Hussein |
7 | Game-based learning for Teaching Multiplication and Division to Kindergarten Students | Nicholas Zaranis, Fotini Alexandraki |
8 | Gamify gamifying: learning with breakouts | Mariano Sanz Prieto, Gema De Pablo |
9 | Designing a digital escape room as an educational tool | Elīna Grāvelsiņa, Linda Daniela |
10 | Factors Affecting Game-Based Learning Experience: The Case of Serious Games | Emmanuel Fokides, Penelope Atsikpasi, Polyxeni Kaimara, Ioannis Deliyannis |
11 | Implementing Quiz Apps as a game-based learning tool in higher education for enhancing learning motivation | Santa Dreimane |
12 | Reflections on the application of a gamified environment to foster young learners' digital competencies | Efi Nisiforou, Charalambos Vrasidas |
13 | Game design for adult learning: blending smart pedagogy and an andragogic view | Andrea Filatro, Marilene Santana dos Santos Garcia |
14 | Serious Film Games (S.FI.GA.): Integrating game elements with filmmaking principles into playful script writing | Agnes Papadopoulou, Emmanuel Rovithis, Iakovos Panagopoulos |